Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru. Aby odstąpić od umowy, wystarczy, że wyślesz oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail: projekteden24@gmail.com. Możesz także wysłać oświadczenie pocztą na adres:
Projekt EDEN
ul. Armii Krajowej 7
05-300 Mińsk Mazowiecki
Zwrócony towar należy odesłać na ten sam adres w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj, że koszty zwrotu towaru pokrywa konsument.
Bieg terminu odstąpienia dla towaru fizycznego – od momentu, w którym otrzymasz rzecz lub osoba trzecia, którą wskażesz, przejmie towar.
Do zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem.
Zwrot płatności:
Zwrot dokonanych płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (na zasadach określonych w regulaminie), nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy:
- przedmiotem umowy jest towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący jego indywidualnym potrzebom,
- przedmiotem umowy jest towar łatwo psujący się lub mający krótki termin przydatności do użycia,
- towar dostarczany jest w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostarczeniu, towar był użytkowany i jego zwrot jest niemożliwy ze względów higienicznych,
Więcej szczegółów znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo do zgłoszenia reklamacji na podstawie rękojmi. Reklamację możesz złożyć wysyłając e-mail na adres projekteden24@gmail.com lub pocztą na adres:
Projekt EDEN
ul. Armii Krajowej 7
05-300 Mińsk Mazowiecki
Towar należy odesłać na ten sam adres. W zależności od rodzaju wady, możesz żądać:
- wymiany towaru na wolny od wad,
- naprawy towaru,
- obniżenia ceny,
- odstąpienia od umowy w przypadku wady istotnej.
Okres odpowiedzialności sprzedawcy:
Reklamację można zgłosić w ciągu 2 lat od daty zakupu towaru. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od jej zgłoszenia.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Przejdź do strony głównej